Bevindt u zich in België? Neem dan contact op met ADVIA België.
HOE de boodschap gebracht wordt, is minstens even belangrijk als WANNEER en VIA WELK MEDIUM er contact wordt opgenomen. Wij passen onze communicatie daarom aan de voorkeuren van de debiteur aan.
Bij Advia behandelen we onze klanten (u dus), maar ook úw klanten gelijk. Beleefd, vriendelijk en met respect en dat helemaal volgens uw persoonlijke voorkeuren.
Via kosteloze herincasso laten we vorderingen, die eerder niet geïnd konden worden, alsnog via een minnelijke of juridische procedure betalen. Via data-, desk- en field research komen we tot een geschikt contactmoment met uw klant die nu mogelijks wél over voldoende financiële middelen beschikt om uw facturen te betalen.
Voorkomen is beter dan genezen. U laat dus best de kredietwaardigheid van uw klant controleren voor u diensten of producten levert. Analyseert u trouwens ook al regelmatig uw financiële en boekhoudkundige cijfers? Wij vertalen deze data in mensentaal zodat u doordachte en geargumenteerde management- beslissingen kan nemen.
Indien nodig starten we na de minnelijke invordering ook een gerechtelijke procedure op. Onze in-house advocaten volgen uw dossier al van bij de opstart mee op. Zo kunnen we een ononderbroken procedure garanderen met de aanzienlijk kortere doorlooptijd. De openstaande schuld wordt sneller geïnd en uw financiële risico’s worden tot een absoluut minimum beperkt.
Advia is gespecialiseerd in factoring en incasso en helpt bij het verhogen van uw liquiditeit.
Koning Boudewijnlaan 20A,
3500 Hasselt (BE)
info@advia.be
+32(0)3 612 21 31
BTW BE 0808 648 418
Industrieweg 16,
1521 NC Zaanstad (NL)
info@advia.nl
+31(0)758904061
BTW NL 859 736234 B01